Friday, March 5, 2010

kuitas orian' òltaneíá

läh'mma vòitú laulamaie
laulamaie luulemaie
vòitú naisi vòttamaie
oposit va'ettamaie
kummall meill enamp lukusit
kummall paliú palve'eita

ke ta'ap laulta meille vasta
meita küla mèeste vasta
pòole riiki poisste vasta
üle saare saksu vasta
KureMäe kuninka vasta
HiiuMaa isanta vasta
se tulko minult küsuma
kuitas orian' òltaneíá
käskuJalan' käítaneíá

ori saap pisut ma'ata
väha aika haikúttata
raasukkeise rank̀asttata
kuurukkeise kurvasttelĺa
siisKi seini nòialla
kirveVarsi varalla
kui se òrsi hùirasttelep
parrekkeine paukasttelep
linkiPaula liikasttelep
siis on ori hulkumassa
vai'neLapsi vaarumassa
emattúmat ehtimassa
kotottúmat kulkemassa
tòomass uksille òlutta
sakarille saunaLéílí
ett evat hullu uuet ukset
karju kaskiset sakarat
vink̀u piitat pihlakkaiset
minu oria hulkkutessa
vai'seLapse vaarutessa
palkaPiia piilútessa
ett evat hellikkút elasttu
pereTüttaret pelasttu
taloTüttaret tavasttu

vara on vare's jalalla
enne koitto kòovittaia
enne päiva pääsukkeine
enne muita musta lintu
vèel varem' mina vai'sekkeine
ohh minu vai'st varesta
vai minu armettú't harakkat
kàikk on' ne lukuie pantu
kàikk on' ne lauluie la'ottu

No comments:

Post a Comment